BREATH OF LIFE

خرید بک لینک
کی گفته تنهایی چیز بدیه؟؟من اصولن آدم اجتماعی و برونگرایی هستم. این انقد واضحه و درصد برونگراییم انقد بالاست که نیازبه هیچ توضیحی نداره. اما خب، خیلی وقتا تنها میمونم. نه که کسی نخوادم، معمولا این منم که سخت گیرم و با هرکسی رفت و آمد نمیکنم. اگرچه گاهیم پیش میاد، مخصوصا وقتی با یه عده صمیمی میشم، که خیلی جاها منونبینن. و خب اینمبخاطر رفتارای خودمه، جوری که حس میکنن خیلیم مهم نیست برام. یا شاید چون ناراحت نمیشم، یا ناراحتیمو بروز نمیدم.نمیدونم.اما امروز روز خوبی بود. یه روز تنهای عالی. تنهایی رفتم نشستم یه گوشه غذامو خوردم. که البته نصفشو این گربه هه خ BREATH OF LIFE...

ما را در سایت BREATH OF LIFE دنبال می‌کنید

برچسب: how to make yourself feel like someone eating you out,how to make yourself feel like someone else is touching you,how to make yourself feel attracted to someone,how to make yourself feel better after someone dies,how to make yourself feel better when someone hurts your feelings,how to make yourself feel better when someone calls you fat, نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 17:32

دلم میخواد به اندازه تمام دفعاتی که پلک نزدم تا اشکام نریزه گریه کنم. هرکسی تو زندگیش یه ناراحتیایی داره که هیچکس نمیدونه. که به هیچکس نگفته و حتی نمیخواد بگه. زخمایی داره که به موقع درمان نشدن و دیگه خوب نمیشن. چیزایی هست تو گذشته هر آدم، که هیچوقت دلش نمیخواد واسه آدمای جدید زندگیش تعریف کنه. چون نمیخواد بدونن چقد زخمیه، چقد اذیت شده. چون مال گذشته هاست. احمقانس، بچگانس، اما هنوز اذیت میکنه. هنوز اذیت میکنه. BREATH OF LIFE...

ما را در سایت BREATH OF LIFE دنبال می‌کنید

برچسب: never get out of this world alive,never get out of this world alive lyrics,never get out of this world alive chords,never getting out of this bed,never get out of this blues alive,never get out of this funk alive,never get out of this world alive youtube,never get out of this world alive steve earle,never get out of this maze,never get out of this world alive hank, نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 3:52

صفحه بندی